Seymasezer 😀 yaa daha 22 haftalık hamileyim sol göğsüm ıslak gibi geldi açtım ucunu sıktım şeffaf bisey aktı minnacık. Hiç çevremdede duymadım forumdada denk gelmedim böyle biseye? Bunun sebebi nedir normal midir yoksa telaşlanmalı mıyım ?
CansuDRY Seymasezer Forumda da çok denk geldim. Kendi başıma da geldi. İlk değilsiniz. Çok normal bir durum bu.😊
Deletedmom2224 Seymasezer Süt geliyor ama sikmayin erken doğumu tetikler gelmesi çok normal 15. Haftadan itibaren geliyor benden
Minikmucizem_ Seymasezer ozellikle doktorlar sikilmamasi gerektigini soyluyolar. Cogu kiside oluyo sıkma hic
FulyAtik Vucut süt vermeye hazırlanıyor çok normal benim 2.gebeligim 4.aydan beri süt geliyor ufak ufak ama sıkmamanızı tavsiye ediyorum bebegin ilk sütü kolostrum onlar ve bebegin bagisikligi icin cok faydalı 🥰
Esr36 Ben 26 haftaligim ilk gebeliğim ama oyle birsey olmadi daha bende bende sut konusunda endiseliyim yaa
Sedos2020 Seymasezer ben daha 15.haftama yeni giricem benimde gogsumden seffafla bulanık arası sivi geldi çok şaşırdım ben dahada sokkk😆😆
Ikbalper Seymasezer aynı haftada bende de başlamıştı 😂 ara ara devam edecek.. sıkı iç çamaşırı giyin, sakın ellemeyin sıkmayın. 🤰🏼
Rbs111 Seymasezer çok normal 24 ten beri geliyo süt değil korkma kanallar açılıyor şeffaf sıvı çıkışı olması normal
MelekEzgi Seymasezer 34+0 olduk bugün ama benden bu zamana kadar hiç gelmedi. Acaba sütüm gelmeyecek mi diye endişe etmiyor değilim. Süt sağma pompası bile almadım o yüzden gelip gelmeyeceği belli değil diye. 🙄
Ebrugunesss MelekEzgi bende aynı şeyi düşünüyorum bende bir kez sadece sağ göğsümün ucunun hafif ıslak gibi olduğunu gördüm başka hiç bisey yok süt gelmesi falan bende çok korkuyorum sütüm olamayacak diye ama bir arkadaşa söylemiştim bunu oda dedi ki göğsünün üstünde damarların belli olmaya başladıysa süt oluşuyor demektir falan dedi ama ne kadar doğru bilmiyorum canım
zelis63 Seymasezer benm 17. Haftada geldi canm şimdi arada merak edip sıkıyorum 😅 hala geliyor ama elini hiç vurma o bebeğin ilk ve çok sağlıklı içeceği sıvı