Aslihan2 Asliasli_ benimki 5. Haftada göründü 6.hatada kalp atışı duydum ama yavaştı cok cılız bir kalp atışı dendi en doğru 7,8. Haftalar oluyo görünmezse telaşlanma yani
Aslihan2 DUYGULUM 2500 3000 olmadan keseyi göremezsin canım degerinin cok yukselmesi lazim sabret görürsün
Aslihan2 DUYGULUM bende de oldu hatta bir hafta devam etti lekelenme doktora gittim hemen progestan başladık 7.haftadaym hâlâ kullanıyorum ve bel ağrım hâlâ var bel ağrısı normal belin ağrıdığı zaman uzan ayaklarını hafif yükseğe koy rahat ol pozitif düşün 🤗
DUYGULUM Aslihan2 TEŞEKKÜR EDERİM POZİTİF DÜŞÜNMEYE ÇALIŞIYORUM UMARIM YARINKİ KANDAN SONRA HERŞEY NETLEŞİR
ant2602 Asliasli_ 5+2 de keseyi gördük 6+5 de kalp atışını duyduk ama Ben beklemiyordum geç yumurtlama olmuş demişti doktorum. Kişiye ve bebeğe göre değişir aklında olsun
Aslihan2 DUYGULUM merak etme netlesir senin değer daha cok küçük 2500 lere gelmeden keseyi göremezsin gayet normal yani