Asliasli_ Gul-21 kan istedi şimdi kan verdim sonuca göre vajinal bakcak heralde senin kan sonucun çıktı mı
Asliasli_ Gul-21 sıra vardı beni kan vermeye yolladı işte şimdi sonucun çıkmasını bekliyoruz bakar ama bugün vajinadan
DUYGULUM Merhabalar 5 ekimde adet oldum en son evde gebelik testi yaptım pozitif dün az kanama geldi leke gibi bu sabahta kahverengimsi gece doktora gitti kan tahlili yaptırdı beta 590.8çıktı ama kese görünmedi bilgisi olan varmı çok tedirginim
Aslihan2 DUYGULUM 2500 3000 olmadan keseyi göremezsin canım degerinin cok yukselmesi lazim sabret görürsün
Umut10 Bende 4+3 te gittim Karnimdan baktılar kese görmediler kan testi istediler kan testini görünce 3 gün sonra gel dediler ama ben Allah'tan birşey çıkmazsa 10 gün sonra gidecegim