gezentianne ilkgozagrim_ 12+0 da oglum olacağını ögrendmm. ama doktorun cihazı cok iyi ona göre de değişiypr
Bilgeninannesi ilkgozagrim_ ben 31 deyim cinsiyeti hala öğrenemedim çok da heyecanlanmayın doğuma kadar bi şey söylerler sonra başka bi şey çıkar 😅 biz de kız olursa Bilge erkek olursa Eren diye düşündük 😊