Oje sadece bebeğe değil kişilerede zararı olan birşey özellikle bakın interntte falan bi karaciğere zararı çok ama bende sürekli kullanan biriyim hiçte sürmeyi hamileykende bırakmadım .ama 2 günden fazla tutmuyorum tırnağımda ve 2 günde ara vererek sürüyorum Yani o kadar çok zararlı şey varki kullandığımız yediğimiz yani oje ne bileyim karar sizin tabi . Ya geçenlerde kayınvalidem sürekli oje sürmem den yakınırken inşallah bebeğininde tırnakları ojeli doğmaz dedi 😄😄 bende kırmızı çok sürüyorum bide kırmızı tırnaklı oluyomuş dedim 😄😄😄🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️