Betull61 merhaba canim ciddi misin ya bana doktorum 25. Hafta gel yükleme yapicam dedi risk grubundasin dedi. Dediğin gibi buna bağlıysa düzelir inşallah ya 🙏🏻 vitamin vs olarakta doktorum test yapmadan gyno-ferro kan hapi verdi bide devit3 verdi bundan oncede decavit kullaniyordum. Bebeğime birsey olmasindan korkuyorum erken dogum vs olurmus diyorlar. Umarim duzelir 😔