Kızlar birsey sormak istiyorum 36 haftalık hamileyim daha once hep jiletle alıyordum özel bölgemi hamilelik boyunca yani agdaya gitsem sancım olurmu sizce agdaya gideniniz varmı erken dogum riski vs yok kanamam falanda yok hersey normal bende ama korkuyorum ya acısına sancım baslarsa diye