Gulkkl Hanımlar desteğinize ihtiyacım var 😔 hamilelikten dolayı aşırı kıllanma sorunu yaşadım özellikle göbeğimde ve ganital bölgemde.. böyle olan var mı? Nasıl başa şıktınız? Artık psikolojim bozulmak üzere
Minnosannis01 Gulkkl valla genital bölgemi alıyorum sürekli epilatörle. Bendede oldu tüylenme. Göbeğime dokunmadım iyice artmasın diye
Mervesbaby Gulkkl valla benim de böyle karın bölgemde oldu tüy gibi sert değil ama yoğun doktorum doğumdan sonra hepsi gitçek dedi umarım geçer
Akademisyenanne Gulkkl benim de killarimda epey azalma oldu. Herkesi farkli etkiliyor. Agda yaptiriyorum hala.
Guler06 Gulkkl of evet ya ben ayda bir kez agda yapıyordum sımdı ıkı kez falan hamılelıkten mı ne cok cabuk cıkıyor bazılarının hamılelıkte dokuluyormus pöf🤔
Guler06 Gulkkl tabiki olmaz ama alma bence bu sefer erkek gıbı cıkar hıc basedemezsın yerinde olsam almam
Gulkkl Guler06 ben de almamaktan yanayım. Ama artık utanır vaziyete geldim. Şu hamilelikte tüyleri dökülenlere hayranım gerçekten 🥴
Nur-11 Benimde çok var göbeğimde ama ebe almamam gerektiğini alırsam kalıcı olarak çoğalacağını söyledi Doğumdan sonra dökülecek dedi bakalım doğurunca lazere gidicem zaten hamile kalmadan önce gitmeyi düşünüyordum iyiki gitmemişim😊
Monna Gulkkl Aslında hamilelikte daha geç çıkar tüyler benim öyle oluyor hep. Ağdaya gidiyorum en temizi ağda bence. Normalde lazer yaptırıyordum ama hamileyken ağda
Genc_anne_adayi Tüy dokucuyle gobegimi agdayla da genital bolgemi aldm hep kuzum yeni doğum yaptım ağda en rahatı çünkü son ay gerçekten sürekli temiz olmak gerekiyor