İlk gebeliğim sezaryendi hemen sütün gelmeyebilir canım onun için yanında hoşaf götürebilirsin mama vermek zorunda kalırsan ona göre biberon falan koyabilirsin çantana aramızda tam bir ay var ben de Aralık ayında 20 ile 25 arası 2. Sezaryenimi olucam sağlıkla kucağına Al inşallah hiç korkma benim çok iyi geçmişti inşallah senin de çok iyi geçer ve hemen toparlanırsın 🤗 sevgiyle büyüsün evlatlarımız 🥰