Mucizem_21 Hilalcik22 biraz sertti ama bana ebe söylemiştim biraz fazla ağrı olabilir dinlen dedi ateş yapmasın dedi
Hamileanneler_25 Hilalcik22 bende tetanoz olduğum da şişmedi ama çok ağrıdı üstüne yatamadım 10 gün geçti sonra . Ilk gebeliğimde tetanoz da hiç ağrı sızı olmamıştı iğneyi yaptığını bile anlamdm ama bu biraz ağrıttı kolumu
Hilalcik22 Deryaaaa111 Benim koluma abtibiyotik yazdı eğer geçmezse kesi aticaz içini bosalticaz dedi