bende ilk aşımda ilk gün sıkıntı yaşamadım ama ertesi gün şiddetli ağrı başladı hareket ettirmeyi bırak gece uyutmuyordu 5 gün kadar çektim sıkıntısını 2 günden sonra ara ara buz bıraktım ve ogünden sonra aşı yapılan yerin çevresinde şişlik hissettim ve günlük o bölgeyi ovdum şişlik bölgeyi dağıtmaya çalıştım 5 günden sonra yavaş yavaş geçti ağrısı hemşireler bana zaten ağrı olacağını söylemişti çalıştıgım ve araç üzeri oldugum için cuma mesai bitimine yakın gel demişlerdi iyikide öyle yapmışım ama 2.aşımdada ilk gün biraz ağrım oldu okadar buz ve ovalamayı dene bence çok aşı noktasına dokunmadan çevresini ovarak