Kizlar bisey diycem size bi yerde okumustum 1 hafta esiniz ile iliski girmeyin yumurtlama döneminde girin o spermler birikince hemen yumurta kavuşuyormuş. Ben 2. Gebeligimde öyle yaptım ve tuttu gerçekten ama bebegimi kaybettim. Cok arastirdim bide yumurtlama günü test hic almadim sadece o gün yumurtladigin gün asiri cinsel istekli oluyormuşsun. Suan hamileyim ve inanin ben kasitli yapmadım çünkü o ay testlerim vardi bekliyordum 2 kaybim oldugu icin genetik testo yaptım korunuyordum yumurtlama günü aşırı istek oldu bende. Iliski girdik afedersinuz mormalde bacaklarimi kaldiririm yastik koyarim belime arkadasim oyle hamile kalmisti o gun direk ayaklandim . Ve 14+5 hamileyim beklemiyordum bile sadce 1 kere korunmadim oda hamile kaldim cok şükür testlerimde temiz çıktı. ( biraz detaylı anlatyim özür dilerim)