Benimde hiç aksamazdı günü gününe gelirdi 9 gün gecikti idrar testi yaptım çift çizgi çıktı hemen hastaneye gittik gebelik yok kanında enfeksiyon var dediler sonraki ay sağ kasıktan belime 2 kez çok şiddetli kramp girmişti 3 gün gecikti adetim arkadasım illa test yapalım dedi oda ne anında 2 koyu çizgi gittim hastaneye 5 haftalık dediler bana da rahim kendini çocuğa hazırlıyor demişti herkes😊