__birafitap__ Kızlar merhaba❣ Benim adetim normalde bu ayın 6siydi ama 5inde geldi ve 2 3 gün az az geldi bitti etrafımda gencinden yaşlısına kadar herkes rahim bebek arıyor son adetin oymuş diyorlar çok istiyorum ama inanmak ta istemiyorum doğru mu bu gerçekten başına gelen arkadaşlar var mi🥰
Kubradem __birafitap__ böyle olunca üstüne kalmak derler gününde hafif lekelenmeler olur ama en iyi sonuç test ve kan testi
Hamileanneler_25 __birafitap__ benim adetim hep düzenli olurdu ilk defa 5 ay şaşırdı ve gününden öne gelmeye başlamıştı bana da biri dedi rahim bebek istermiş diye fazla geçmedi hamile kaldm 😊
Sedos2020 __birafitap__ canım. Doğrumu bilmem ama benimde son adetim.28,29.,gün gelmesi lazimken.25. günde gelmişti ve kısa sürmüştü ertesi ay daha edet görmedim.insallah seninde öyle olur..tüm kalbimle diliyorum🤲💓💓
ozgeustun __birafitap__ okuyunca çok saçma geldi sonra hamile kalmadan 1 yada 2 ay önce bende de olmuştu yerleşme kanaması mı diye endişelenmiştim ( bebek düşünmüyorduk) sonraki ayda hamile kaldım. Hayırlıca olur inşallah
__birafitap__ Kubradem yok hamile değilim şimdi adet dediğim gibi normalde 8 gün surer ama 2 3 gun surdu bitti ama hamile değilim yani
Ylzmeric Bencede sağ solun dediğine bakma herkesler bisey der . Erken gebelik testi al inşallah çıkar .
__birafitap__ Ylzmeric hamile değilim kuzum etraf derki hani rahim bebek istediği için kanama az oluyor hani hamilelik yok şimdi bu ay kesin olacak diyip umutlandiriyolar🙄
Ylzmeric __birafitap__ işte umutlanma. Çok olcak bu ay olcak diyede kendini üzme strese sokma vakti ve zamanı gelince herşey olur. Merak etme. Inşallah olur hevesinide kirmak gibi olmasın ama. Çok üstünde durarsan hep olmicakmis gibi hissedersin
Luisluis Olabilir, benim de iki ay 8-9 gün gecikti 3. Ay 9 gün gecikmede 6.91 çıktı beta 13 Gün geç döllenme ile hamileyim bana da hep rahim bebek arıyor demişlerdi 😀 olağandışı adet dönemleri yaşanınca böyle diyorlar sanırım
brcaky Luisluis birşey sormak istiyorum 4 gün gecikmeyele gittiğimde 22,48 di 2 gün sonra gittiğimde 22,58 çıktı sizce geç döllenme belirtisi olabilir mi? Sizinde böyle yavaş mı ilerleri?
Sermec brcaky canım maalesef kimyasal gebelık ya da dış gebelık olabılır gec döllenme bile olsa 2 katı civarı artması lazımdı doktorun ne dedi
Luisluis brcaky sizi üzmek istemem ama değerin düşük olması önemli değil de iki günde yüzde 60 artması lazımdı en az yani 35 civarında çıkmalıydı iki gün sonra sonucunuz. Sağlıksız bi durum var gibi.tahlili aynı yerde mi yaptırdınız ikisini de
__birafitap__ Ylzmeric haklısınız ama insan unutamıyorum unutuyorum diyorum olmuyo illa ki hatırlayıp kafami takiyorum
brcaky Sermec daha henüz dr a gitmedim kan testi yaptırdım oradaki kadın doğum dr u kimyasal gibi dedi. Kuzenimdede aynı durum oldu 2 hafta sonra arttıda, bir ümit belki sizinde böylr olmuştur diye düşünmüştüm. Umarım sağlıkla alırsınız kucağınıza bebişi. Çok teşekkür ederim bilgi için❤️❤️❤️
Sermec brcaky Amin inşallah canım rabbım sana da hayırlı bir gebelık nasıp etsin inşallah canım ama kımyasal gıbı duruyor
__birafitap__ Bir de kızlar geçen ay sebepsiz kasık ve bel ağrım çok fazla olmuştu zor yürüyordum sizce neden kaynaklıdır hamilelikten şüphelenmiştik o da olmadı 🤔