Nilay35 Ftmnr0203 bn yptirdim 23 ile 26. Haftalar arasi ama bn unuttuqum.icin 27. Hafta yaptirdim devlette daha 3 4 gun once yaptirdim hemde
Ftmnr0203 Esarikay hepsine bakıldı benim tiroid falan ne varsa ama açlık şekerim zaten yüksek çıkıyordu benim o yüzden şüphelendi doktorum da
begumseker Ftmnr0203 26. Haftada yaptılar bana👍🏻 Sağlık ocağında da ücretsiz yapılıyormuş bilginiz olsun. Hemşire çağırmıştı beni burda yapalım dedi fakat biz hastanede yaptırmayı tercih ettik