Ftmnr0203 benim saglik ocagim yapmiyordu ama yapan saglik ocaklarida varmis. Ben devlette yaptirdim cokta memnun kaldim hic sira beklemedim gebeyim diye ozelde yaptirsam bu kadar rahat edemezdim😂 tabi ki hastahaneden hastahaneye cok degisiyor.
Once anne ve diyabetten randevu aldim orasida oraya yonlendirdi falan 2 gunde halletim herseyi. 182den almistim randevu