canan48 Evnmrvn daha dün devlette yaptırdım hemen acele acele bakıyorlar heryerını bakarken burası midesi bu kalbi vs herseyı dıyorlar ama cok hızlı gecıyorlaf şükür problem cıkmadı umarım sizinde güzel geçer
Mervemm Okyanus54 yok ya burda fakültede öyle degil ki ben ilk gebeligim riskliydi diye hep detayli ultrasona girdim . Ama su varki hic konuşmuyor doktor sadece raporu yazıyor çıkartıyor
Buse62 42-AySe-07 ben devlete gidiyodum doktorum yönlendirdi randevu verdi kendisi bakmıyor yine devlette yaptırdım uzun sürmüyor ama herşeyine bakıyor yine ben memnun kaldım devletten
Mervemm Okyanus54 burdada 2 kisi alıyorlar digerine bakarken o icerde oturuyor tansiyon bakiyorlar bekliyor
Mervemm 42-AySe-07 kiz ben 14+5 rabdevu aldığım tarih 11 haftalikken muayne olcam 15+5 bana gec kalmissin dedj senin 11 haftada muayne olup detayliya randevu alman lazimdi dediler.. bende doktorum simdi söyledi dedim bide 2 riskli gebeliğim vardi kayip dedim tam raporlarini al gel sana biseyler yaparız dediler
42-AySe-07 Mervemm canım bana dr 18-24 haftalar arasında yapılması gerekiyor dedi gittiğim de 17+5ti 3 hafta sonra gel bakalım dedi ayın 26sında gidicem inşallah
Mervemm 42-AySe-07 evet ayri gun veriyorlar ama sana hemen verirler haftan yakin ya detayliya bak ben 15+5 de gitcem kim bilir ne zaman vercek
Mervesbaby Canım ben perinatolog a gittim. Doktorum radyoloji önermem dedi. Renklş fotoğraf verip yolluyorlar dedi. Evet İstanbul’da bir çok yerde maalesef öyle yapılıyor. Hepsi olmasa da. Ben Nişantaşı’nda bir yere gittim. Tanıdık bulup normalde perinatologlar en azından benim gittiğim 1000 TL falan istiyor. Tam 1 saat 10 dk sürdü. Herşeyine baktı damarlara beslenmesine mide Çeperline kafasına gözlerine ellerine burun deliklerine ve damardan geçen kan akışına kadar gerileye tek tek bakıyor kalbe beyne mideye tüm organlara. Ben 20+4 de gitmiştim. Herşey çok güzel dedi ama 22-23 gibi gelseniz daha net kalp e bakardık vs dedi. 2 doktor girdi benim detaylıma. Çok da memnun kaldım. Size tavsiyem 22 den önce gitmeyin.
Hacerevgin Okyanus54 göstermek zorundalar aslında herseyini açıklıyorlar devlette yaptirdim bende özel değildi
Okyanus54 Hacerevgin kâğıtda yazıyor işte onu doktora götürüyorsun o açıklıyor göremedim bebişimi ultroson fotoğrafı verdiler ama anlaşılmıyor pek
Emin_e Evnmrvn ben devlette gitmistim. Eger sorun gorse ozele de giderdim ama cok sukur bir sıkıntı gormedi... yaklasik 20 dk surdu, her organiyla ilgili bilgi verdi cinsiyeti ilk soyledi zaten, ben memnun kaldim açıkçası radyologtu bakan doktor...
Oznur_yildiz Okyanus54 direkt detaylı ultrason için radyoloji yada peritonojiden randevu alınabiliyor mu? Ozele gidiyorum ama detaylıyi devlette yapmayi düşünüyorum
Okyanus54 Oznur_yildiz yanı o kadarını bilmiyorum canım beni doktor yönlendirmiş di randevu almam için ultrosona