Biz de bugun 7 haftalik olduk. Polikistik vardi ama oyle belli belirsiz. Bir kac aydir denedik olmadi. Macunu zaten takip ediyordum 2 yildir. Duzensizligim oldugunda kullaniyordum. Bu sefer bebek icin denedim. Adet gunumle basladim tam 14 gun kullandim yumurtlama belirtileriyle biraktim. Su ve yuruyus sart Ozellikle su tuketimi. 2 gunde bir mutlaka deniyorduk. Yani illa programda gosterdigi gunde olsun diye ugrasmadik. Spontane devam ettik. Adet gecikmesi yasamadan hissettim ben hamileyim dedim icimden. Sonra ertesi gun tahlil verdim pozitif aldik cok sukur 😊