Kubratnc benim yumurtalarım çok kalitesiydi yeterli olgunluğa ulaşmıyordu hormonlarımda bozuktu annem erken menapoz olunca sende erken gireceksin hemen tüp bebek dene dediler. Araştırmaya başladım bu macunu buldum zaten ağustos sonu (abimin düğünden sonra diye) tüp bebek yaptieacaktik bu macunu deniyim dedim ocak ayında macuna başladım 2.5 paket kullandım 3.adetimi olmadım mart ayında hamile kaldım çok şükür allaha tüm hormonlarım düzelmişti hamile kaldığım ay. Auan 38. Haftadayım rabbim dileyen herkese nasip etsin mutlaka dene birşey kaybetmezsin. En azından denedim ve olmadi dersin. Bu macun içeriğini macunhane diye bir sayfa da yapıyor bakmak istersen. Ben hep kullanci yorumu duyduğum için clife kullandim