Bizde de bobrek büyümesi vardı biri 6 biri 7 idi sağ taraf baya küçülmüş dedi geçen hafta doktorum. ayriyeten bir de profesöre gidiyorum ayrintilida o zaman büyüktü 10 u geçerse birine şant diye bisey varmış onu takarız önlenir büyümesi sıkıntılı bir durum yok dedi yani içinizi çook ferah tutun ayrıca çok risk olursa anne karninda ameliyat yapılıyormuş benim doktorum yapmış