Benim de bebegimde kalbin sol boslugunda parlakl nokta cikti detayli ulturasonu yapan hekim kac defa korkulu birsey deyil , kendi ginekologumda ileri haftalarda gecer dedi gecmezse bile dogumdan sonra bir riski yoktur dedi, eger ki diger organlar da da genisleme sorun filan olsaydi genetik kusurdan suphe ede bilirdik dedi yani hic down adi cekmedi. Hastanede ben bisey yok deye ciktim amma bir internete beyaz nokta yazmamla dunyam basima yikildi bilmem kucun down belittisiymis, genetik bozukluklarda 40% olurmus deye cok uzgunum suan 23hafta zaten bundan sonra hic bir sey yapamam zaten