Fatosbartu Semiha89 canım hastaneye gittim bugün iğne vermedi bana gerek yok dedi 8 haftalık kürtaj olduğum ve bir kere olduğu için gerek yokmuş testte yapmadi kan pıhtılaşmasına falan bakmadı
Semiha89 Fatosbartu anladım benim de kan pıhtılaşmasına bakmadan vermişti vardır bi bildiği ama istersen coraspirin iç doktoruna danısarak. Oda önleyici olabiliyor.
Simya34 Fatosbartu hayırlı olsun canım,Allah hayırlısı ile kucağına almayı nasip etsin.Bende Nisan da kalp durmasından dolayı kürtaj oldum.Ama hala beklemedeyim.Sen bu bir yıl içinde korundun mu?
Fatosbartu Simya34 sağol canım hiç korunmadim ama olmadı bu zamana kadar maşallah sende sağlıkla tekrar hamile kalırsın ve bebeğine kavuşursun
Fatosbartu Semiha89 anlamadım ki canım gerek yok boşuna kullanma dedi anlamadım pazartesi başka bi doktora gitmeyi düşünüyorum
Mahbuss TunarinAnnesi canım benim ne güzel dua ediyorsun ❤ Allah'ım seninde sağ salim yavrunu kucağına almayı nasip etsin inşallah
Deebg Semiha89 ben hamile olduğumu yeni öğrendim daha bi boş gebelik geçirmiştim doktor gerek yok dedi ama kullanmak istiyorum
Semiha89 Deebg benim ilk gebeliğim de bebeğin gelişimi durdu yani kalp atısı olmadı kürtaj ile alındı. Şimdi ki hamileliğim de oksapar iğne basladı önleyici olarak sizin boş gebelikmiş bişe diyemem.
Tubasim Deebg bende daha önce boş gebelik geçirmiştim.aradan bi buçuk sene sonra yeni hamile kalabildim.4+2yim bugün doktor Progestan verdi her ihtimale karşı.10 gün sonra kese için gidecez.sen ne durumdasın ? O korku hep oluyor değil mi