Fatosbartu Canlarım 5 yıllık evliyim geçen yıl ağustosta bebeğinin kalp atışlarını duyamamıştım ve kürtaj olmuştum şükürler olsun bugün hamile olduğumu öğrendim çok mutluyum çok Rabbim isteyen herkese nasip etsin tez zamanda🙏
Semiha89 Fatosbartu hayırlı olsun. Hastaneye gittiniz mi? Benim de ilk gebeliğimde böyle olmustu gecen sene temmuzda kürtaj olmustum. Bu yıl yine hamile kaldım dr bana oksapar iğne başladı. Bebek kaybı olanlara önleyici olarak baslıyoruz dedi.
TunarinAnnesi Fatosbartu kuzum bende bu günlerde öğrendim hamileliyimi Sanada çook sevindim ❤️5yıl dile kolay 😥bende de 5 yıldı Çook şükür Bu güne Rabbim buradaki tüm kızlara bu postu açmayi kısmet eylesin İnşAllah Allahım amin🤲
Fatosbartu Semiha89 sağol canım hayır canım gitmedim daha yeni idrar testinde öğrendim bende gidiyim o zaman yarın iyi ki söyledin
Fatosbartu Semiha89 canım hastaneye gittim bugün iğne vermedi bana gerek yok dedi 8 haftalık kürtaj olduğum ve bir kere olduğu için gerek yokmuş testte yapmadi kan pıhtılaşmasına falan bakmadı
Fatosbartu TunarinAnnesi Allah razı olsun canım sana da hayırlı olsun Rabbim kimseye evlat acısı eksikliği göstermesin 🙏 Dileyen isteyen herkese tez zamanda nasip etsin Çok zor günler geçirdim 5 yılda ama inşallah bitmiştir bebeğime sağlıkla kavuşurum 🤗🤰 inan şuan hissettiklerimin tarifi yok 2 saattir ağlıyorum ama neye ağlıyorum belli değil 😭😭
Mahbuss TunarinAnnesi canım benim ne güzel dua ediyorsun ❤ Allah'ım seninde sağ salim yavrunu kucağına almayı nasip etsin inşallah
TunarinAnnesi Fatosbartu iyice sulu göz olduk Ama çok üzme bebişi Şükr et yeter Sağlikla gelirler İnşAllah 🙏❤️