19 haftalik hamileyim kizlar karnimin içinde elektirik carpmasi oluyor tarif edemiyirum ama cok kötü bi durum onun icin gittim bide rahim bölgesinde cok agrim oldu iki gündür dr gideli 2 hafta olmuştu bugün tekrar gittim beni görür gormez oooo dedi cok sık karsilasiyoruz bi hastanin gelme zamani ayda birdir siz iki haftayi gecmiyorsunuz dedi bende sıkıntım olmasa gelmem zaten dedim esimde bebegimzii görmeden duramiyriuz napalim dedi.bende elektirik carpmasini soyeldim bizlik durum degil dedi ilk defa duyuyirum dedi rahim ağzı agrisini soyledim valaha bilemicem dedu o niye olur dedi geçn seferde kolumda ağlarılar oluştu cok hareket ettiremiyriudm onu soyeldim onuda bilmiyom dedi arkadasimdan ogrendim ödem toplamis megerse bide saglik ocagindan sen bisey bilmiceksen ne diye geciyon o koltuga ben hastayim istediğim zaman gelirim bedava gelmiyoz sonuçta parasiyla gidiyoruz insanın ağrısı olmasa bi sıkıntısı olmasa boşuna gidip para vermeye cokmu merakliyiz.neymis avusturalyadami ne kadinlarin sadece 3 kere ultrasyona girme hakki varmis. Esimde napalim burasi turkiye ne bekliyorsunuz dedi cikarkende esim üstüne basa basa 2 hafta sonra grsz dedi dr da siz bilirsiniz dedi okadar sinir oldumki oysa doktorumdan memnundum simdi sinir oluyorum 👊