Nazlizengin Esmayusuf33 birdaha bebegime tek kelime etirmicem zaten kim olursa olsun ben herseyi biliyorum bilerek muayeneye geliyorum diyorum hic tinlamiyolar bakiyolar kalbi atiyo tamam ne kilosunu soyluyo ne cinsiyetini begim 7 aylik ama ben cinsiyetini bilmiyorum gorunmuyo diyip yoluyolar
yusufishak Nazlizengin merhaba bnde 32 haftalık hamileyim bnada suyum bitmiş denecek kadar az diyorlar araitrdi doktorlar başka doktorlara da gittim bebeğinin iki bövreğininde çalışmadığını ve çişini ypmdiği için suyun bitdğini söyldler 34 de doğum planliyolar dün kontrole gtdim bna resmen bu çock doğnca yaşmz bövreklerinde çlşmiyor diyorlar bizde perişniz ama şifa rabbimden
Nazlizengin yusufishak rabbim sıfa versin isallah onlar karar veremez yaşayip yaşamayacagina rabbim buyuk rabbim bizi korktugumuza ugratmasin isallahh canm cok dua et rabbime sigin doktoru cok dinleme ben artik oyle yapiyorum
tbakyavtr Nazlizengin sonuçta her ne olursa olsun seninle ilgilenmek zorundalar ölmemiş bebeğe ölmüş gibi muamele yapmak hem hamilelikte senin psikolojini dolayısıyla bebeğin de sağlığıyla oynuyorlar hiç acıma canım git sana böyle muamele yapan doktorları şikayet et onlar sana acımıyo nasıl olss
yusufishak Bizde öyle diyoruz canım dua edyorz her gidişimde ağlyarak çikiyorm insanin yüzüne yüzüne bu çock yaşmz dio bakmyada gerek yok dio bşka bi perinotoloji Dr gidyorm artik o daha anlyişli an azından Allahdan ümit kesilmez gözyle bakıyor