Benim bildigim doktorlar basarisiz gecen her ameliyat ve muane gibi seylerde saglik bakanliginca sanirim uygulanan puan sistemi var orda puanlari dusuyor galiba sirf bunun icin sizi kovamicaklarindan dolayi bu sekilde davranip sizi sogutuyorlar kendilerinden bidaha gelmemenizi sagliyorlar gerekirse muane sirasinda olay cikarin bagirin cagirin rezil olsunlar birde sikayette bulunun bashekime cikin ve bizzat gorusup doktor talep edin bashekim yonlendirirse belki korkudan ilgilenir doktor