Bende 24+6 oldum sadece verdiğim kiloları aldım. Hamile kaldığım kilodayım yani. Ama önemli olan az almak çok almak değil bebeğin sağlıklı olması tabi yine de belli sınırlar var onun üzerinde ya da altında almamak gerek hem bizim hem bebeğin sağlığı açısından 😊