Hayalim_ Rabbim hepimizin gönlüne göre versin dilermki gerçekten okadar büyük sorumlulukki bende psikolojik olara cok etkilendim 1. Ayımdan itibaren hep bi risk altındayım hep bir kısıtlama inan şu 6 buçuk ayı hep stres geçirdim ama dünden sonra şuna inandım bebeğim güçlü hiç bırakmadıı sıkı sıkı tutundu belki gerçekten şartlar biraz daha farklı olsaydı daha kötüsü olurdu ve ben bebeğe bu stresledi daha fazla yaşatamam Allahtan gelen birşey sonucta bana emanet ve elimden geldiğinin fazlasıyla artık bebeğim ve kendi sağlığıma kat kat özen göstereceğim
Allah seninde yardımcın olsun bizim gibi bütün anne adaylarına şifa olsun rabnim inşallah