Kbrbydk gerçekten bugün okadar ilginç şeyler duydum ki ilk gebelikte bu tarz problem olurmuş kendi sürekli gittiğim doktorumun doğru teşhis koyduğunu ve dikiş atılabileceğini bugünde gittiğim farklı bi doktordan öğrendim adam diyor ki genellikle doktorlar kolayına kaçarlar bu tarz rahim ağzı problemleri ilk gebelikte olur 2. Gebelikte yaşamazsın ve cerrahpaşadaki doktorlarda sanırım düşsün diye ugrasmış ve ben şok oldum vicdansızlıktan başka birşey değil 3. Aya kadar çektiklermi ben bilirim yani yapılabilen birşeyi neden yapmazlar anlamadım ama Allah yanımızda oldu bebeğimde güçlü sanırımki tutundu ve bırakmak istemedi şükürler olsun bugünüme. Şimdi ise beklemedeyim sürekli yatış ayakta dahi durmamam gerekiyormuş ki benek rahime baskı yapmasın sınırın altında cıktı gene sonuclarım bol bol sabr ve duadan baska çare şuan için yok😒