guzinn 25 gun once Mahmut erdemoglunun yaninda sezeryan dogum yaptim canim cokca memnun kaldim. 28. Haftadan itibaren onun kontrolundeydim her mesaj atisimda en gec 1 saat arayla cevabimi alıyordum randevumu 4 gun öncesinden istedigim gune ve saate rahatlikla aliyordum.Dogumum aniden sabah 05:15te suyumun patlamasiyla meydana geldi ve direk o saatte ona mesaaj attim acile giris yaptim ebeler kontollerimi sagladiktan sonra 10-15 dakika da yanimdaydi 06:35te dogumum oldu . 2 milyar sezeryan 135te dogumdan sonra ki muayene icin odedim 1 gun yatisimi yapti ve çıkışım yapilana dek 3 defa yanima geldi.Dogumdan sonra da aklima ne takilirsa yazdım ve usanmadan cevap yazdi yani ben memnundum insaAllaj sende memnun kalirsin