guzinn ilk dogumumda mahmut hocadaydım tum hamileligim boyunca gittim o kadar memnun kaldım ki, suan 10 haftalık hamileyim, ögrendiğim günden beri tekrar ona gidiyorum. Soran herkesede kesinlikle tavsiye ediyorum. İşinde o kadar iyi bi doktor ki ve seni gerek bilgisiyle gerek rahat esprili yaklaşımlarıyla o kadar rahatlatıyor ki. Benim kapı komsum rahim kanseriydi fakulteden özellikle mahmut hocaya yönlendirildiğini biliyorum.