Cigdemmcey canım benim bebeğimde yaklaşık 4-5 haftadır günde ena z 3 kere hıçkırıyo :))) 35 haftalık olduk bugun doktora sordum ciğer geliştiği için ve elini falan emerken su yuttuğu için oluyo dedi cünkü tecrübesizler haliyle :) insan kıyamıyo tabi ama korkulacak bişey değilmiş :)