sumosgoksu ecemtmr ilk gebeliğimde Adetime 4 gün kala normal test öğrenmiştim bu gebelik testi çok hassas olduğu için yapayım mı dedim ama bilemedim
sumosgoksu TunarinAnnesi silik bile diyemem ki canım Yani Ya da görmek istediğim için mi görüyorum bilemedim erken gebelik testi aldım yapsam Silikte olsa çıkar belki
Deebg sumosgoksu edamlaguzel teşekkür ederim canım inşallah yazarım sonucu 🙏 olumsuz olacak gibi hissediyorum ama bilmiyorum 😓
ecemtmr Deebg yaaaa çok sevindim hadi gözünaydın kuzum :) test yapmısmıydın sen kaçırdım mı ben o kısmı ay çok heyecanlandım şuan çok sevindim senin adına :)
Arden_mom Deebg inşallah canım ya dua et bizler içinde🤲İnşallah sende sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın ❤️
Deebg Arden_mom amiiinn canım 1 boş gebeliğim var çok korkuyorum o yüzden sanadaa nasip olur inşallah