canım ben hamile kaldıgımda hazıranda 23 hazıran çatlama gördüm 21-22 hazıran ıkı gun yumurtlama sürmüştü. 1 temmuzda erken gebelık yapmıstım çatlamanın 9. günü silik bile yoktu negatifti. 4 temmuzda 12.günü yaptım silik çıkmıştı. Bence dayanabilirsen bekle 24 kasım gibi 12.gününde falan yap ya da cumartesi sen bilirsin inşallah gebelik vardır ben bu ay yine denedim adet cuma beklenen bakalım ne olacak :)