Edayslm ah canım seni bulamadım baya bakındım 34+2 yim bende tansiyonum yükseliyor yeni hastaneden geldim insülin kullanıyorum tansiyon ilacı allahdan bebek iyi ama 2650 cıkdı simdi benim kalbimde ritim bozukluğu var ondan erken alınıcak bebek 36,37 gibi gelişimide 10 günde hep