Ceren35 Obsesifk regenesis kullaniyorum bende 45 lira ama bunun yerli olani var makul “balya” bir sor istersen doktoruna yillarca kullandim makul fiyatli baya var icinde doktorun tamm derse
Bgmbgm Obsesifk 34 tlydi galiba en son eczacı 30a vermişti öle hatrliorum 3.kutum şuanda benim kullanmaya devam ediyorum 35.haftama kadar kullancam 30 dayım şuanda
ggzmkrcc GecesMom beNde aynısını kullanıyorum 3. Ay bittiginden beri yani 2 bucuk aydır. Ne zamana kadar kullanıcaz balık yağını bilen var mı?
Bgmbgm Obsesifk 35 e kadar kullanılio benim bildiğim şok haftalarda kanamayı artririo galiba ben öle biliyorum oyuzden 35 tek bırakıp doğumdan sonra emzirirken falan kullanilabiliyor
Obsesifk Birde kullandığınız balık yapı balığın karaciğerindne mi yapılıyor yoksa bütününden mi? cod liver oil Ve fish body oil olarak ikiye ayrılıyormuş cod liver oil zararlıymış hamilelikte
Obsesifk Kivanclimerve ben balık yemiyorum pek sordum doktoruma kullanabilirmiyim diye kullanabilirsin sadece kan sulandırdığı için son ay sorun olabilir dedi
Demir Kesinlikle regenesis ‘i öneririm,hem balık yağı hem de vitamin destekli👍🏻 Decaviti ebatından dolayı içemediğimi söylediğim de 2 ayrı doktor bana bunu önerdi aynı görevi görüyormuş.
Kivanclimerve Obsesifk Anladim canim bende yiyemiyorum doktoruma sordum gerek yok dedi doktordan doktora degisiyo iste 😮 eskiden analarimiz bize hamileyken balikmi yiyordu dedi doktorum ben sok 😒
GecesMom ggzmkrcc hiç bilmiyorum ama 18+4 haftalık hamileyim doktor yine yazdı receteye demekki daha çook kullanıcaz ☺
Ominik Doktorum bana NBL Algae Oil ‘ i önermişti canım onu kullanıyorum ben de fiyatı 65 liraydı sanırım, aslında doktoruna sorsan daha iyi bilgi verebilir her doktor her hastaya farklı bir ilaç öneriyor çünkü ihtiyacımız olanı en iyi onlar biliyor
Obsesifk Ominik söyledim balık yağı kullanmak istiyorum diye kullanabilirsin dedi bi ilaç önermedi bende bi yerden alacaktım o yüzden sormamıştım ne önerirsiniz diye
Obsesifk Kivanclimerve iyi demiş ama bi doykorun öyle demeside garip sende deseydin o zaman eskiden ilk zamanlar folik asit alıyorlardı diye