Beren01 bana da dedi devletteki bir doktor başı önden gidiyor diye nasıl da korkuttu açıklama da yapmadı öyle şüpheli şüpheli bakıp durdu nasıl üzüldüm kafama taktım
Bu ay da özel hastaneye gittim özellikle sordum baş çevresi önden gidiyormuş diye yok hiçbirşey dedi sen problemmi mi çıkarmaya çalışıyorsun gayet herşeyi normal dedi