Kızlar kontrolden geliyorum bu haftaya kadar bir skntim yoktu 26+4uz Dr bebeğin başı 28haftalik vücudu 27 gibi bişey söyledi misafrlikte gidiyorum bu doktora.kendi doktorum değil.daha önce söyledilermi falan dedi böyle bişey..beni panikletti tahlil alalım gerekirse sevk edecem falan dedi başına böyle birşey gelen varmı?