Yenianneadayi2208 ayse1205 bu sene erkek senesi diye duydum bende tam aksine.Var galiba böyle kız erkek seneleri.Benim çevremde bu sene hep erkek doğdu ya da hamile olanların bebişleri hep erkek 😁
Adige09 ayse1205 vallahi ister inanin ister inanmayın ama Asya inançlarına gore +1 artik yil var ve o bir donem kiz bir donem erkek mevsimi olarak doğanın kendini yenilediğini açıklar ben inaniyorum baskalari da inanmak zorunda degil 🤭😄
Adige09 Adige09 ek olarak yıla gore de mevsim geçişlerine gore de değişir yil icinde tabiki kiz ve erkek bebekler olacaktır olmasa sacmalik olur ama bazen ağırlıklı ortalamalar degisir çoğunluk lar yani
Deletedmom090 ayse1205 dedigin gibi saçma bir sey Allah insana ya kiz nasip eder yada erkek bu nu Allah diler ve olur
Eceveannesi ayse1205 vala bu sene ne kadar çok erkek bebeğe Hamile olan var hiç kız duymadım bende hamileyim oğlum olcak öyle saçma şeylere inanmayın rabbim ne verirse o
Papatyam2017 ayse1205 evet bu sene kız senesi sanırım.hep kız duyuyorum ve kendimde de öyle hisediyorum;)
Emin_e ayse1205 kardesim de ben de 91 dogumluyuz oyle bir sey olsa ikimiz de kiz ya da erkek olmaliydik ama degiliz;)
Musal Sermec aynenbenimde çevremde bir sürü hamile var ve bir tanesi kız diğerleri hep erkek benim ki de dahil
Prens12_annesi ayse1205 bende bu sene erkek senesi diye duydum çevremdeki herkes erkek bebek bekliyo benimde oglum olcak allahın izniyle rabbim bilir ne oldugunu işte millet atıyo tutuyo hesabı 😂🤣😂🤣
Yenianne65 ayse1205 bu sene etrafımda ki herkes erkek doğurdu canım İnan ben hamile olduğumdan beri o kadar saçma şeyler duydum ki artık şaşırmıyorum bu da onlardan biri
[silindi] ayse1205 Benim de çevremde kim doğum yaptıysa erkek oldu bu sene ben de erkek senesi diyorum kendi kendime ama doğru değildir heralde öyle ağız alışkanlığı olmuş bizimkisi öylesine söylediğimiz bişey😄