Sahreyldrm bana da 36 bırak dedi ilk önce sonra msj attı homozigot varmış bir hafta daha kullan riske atmayalım dedi ama 36 dan sonra bi kaç defa vurmadığım dA oldu sorun olmadı şimdilik bide birşey daha sorucam haftanla uyumlu bebeğin ileri de yada geride diyor mu dr un