Sahreyldrm bizde 38 haftaligiz ve bugün adet ağrısı gibi hissettim ama 10 dk falan sürdü geçti sizin gecmiyo mu bu ağrı için artık hem hazirlaniyo hemde kasilmaya vs donebilecegi belirtiler miş keşke benim sancılarım başlasa da yavruma sağlıkla kucağıma alabilsem sabirsizlaniyorum artık