Ozgeucel Adelimm Doğum ücreti ne kadar acaba ? Ya ben haftalık hamileyim. Güzelyalı Şelcuk beyle ve metro da ki Ferhat bey arasında gidip gidip geliyorum aklım karışık yardım eder misiniz
Zbyde Olcygmse merhaba bende adanalıyım ve eşimin işinden dolayı mardin de oturuyorum 😊 muzaffer şengül e doğum için gideceğim
Busrabugahan1 Ozgeucel ewt canım yaptım 🙏🏼normal doğum oldu bizimki 2750 ücreti, epidural istersen 3000 oluyo. Çok şükür memnun kaldık biz tavsiye ederim 😊
Esraaesra Busrabugahan1 Merhaba büşra hanım bende güzelyalı hastanesine gitmeyi düşünüyorum ama hastane telefonda bilgi vermiyor epidural sezeryan doğum ücretide mi 3000 tl acaba bilginiz var mı
17022020 aimra canım merhaba 🥰 şehir hastanesinden memnun musun doğumhaneyi odaları gördün mü hiç doktorların nasıl 🥰