RuveydaYalcin memnunum kendımde hemsıreyım bırlıkte çalıştığım doktorum onerdı bana kendısının arkadaşıymış . Gerçekten kısa öz net bır adam kafada soru ısaretı bırakmıyor . 12+6 da soyledı cınsıyetımızı çocuğun parmaklarına kadar sayıyo tüm ıc organlarını gosterıyor sagolsun espirili karsısındakı ınsanı germiyor ilaçları takıp edıyor bız gayet memnunuz zaten yaşı var adamın baya hastasıda var