Fadime3543 Günaydınlar bende Akademi hastanesinde Feyruz beye gidiyorum memnunum ama hastanede saat 11 kadar duruyor Yayladağından gidiyorum ,o yüzden Ali Andı diye bir doktorun özel muayenesi varmış Antakya’da bide ona mı gitsem diyorum 😌
Defneninannesi96 Fadime3543 evet Ali Andı gerçekten cok ilgili ve bilgili bi doktor tavsıye ederım üstelik ücret komusunda cok yardımcı oluyor 😇
Fadime3543 Deletedmom124 aaa benimde bi arkadaşım gidiyordu aşırı öneriyordu o zaman ben hiç kafamı bulandırmayım doktorumdanda memnumun nasıl olsa
Esmeler Defneninannesi96 valla fiyat konusunda bize pek yardımcı olmuyor. Daha doğrusu bizde hiç konuşmadık ama biraz pahalı geliyo bize
Esmeler Bende antakyada ali andının özel muayenehanesine gidiyorum ☺️ Baştan beri oradayım. Şimdilik memnunum. Doğumdan sonra kesin konuşurum tabi😃
Minikmucizr gzmuygn ozan TURGUT benim de doktorum çok beyfendi bi doktor ve detaylı anlatıyor çok memnunum☺️
gzmuygn Minikmucizr Evet bugün yine gittim birde ilgili ayda 1 gitmeme rağmen tanıyıp hal hatır sorması çok hoş rahatlatıyor insanı tatlı dille anlatıyor her şeyi😊
Prens12_annesi Glcnazz10 bende defne hastanesinde metin özkura gidiyordum çok iyi bir doktor kesinlikle tavsiye ederim 😊şuan bıraktım ama çünkü dogumumu devlet hastanesinde yapmayı düşünüyorum devlettede mehmet dönere gidiyorum bu doktordanda çok memnunum 🙂🙂