Deletedmom124 Glcnazz10 ben Vahap beye gidiyorum canım ilk doğumum çok rahat yaptırdı ikinciye de tercihim ondan yana
Prens12_annesi Glcnazz10 bende defne hastanesinde metin özkura gidiyordum çok iyi bir doktor kesinlikle tavsiye ederim 😊şuan bıraktım ama çünkü dogumumu devlet hastanesinde yapmayı düşünüyorum devlettede mehmet dönere gidiyorum bu doktordanda çok memnunum 🙂🙂
SenaDerin Ben Defne Hastanesinde Metin Özkur’a gidiyorum canım. Kızımın doğumunu da o yaptırdı. Şu an 16+5 haftalık hamileyim. 🙂 ve kesinlikle tavsiye ederim. İskenderun’da oturuyorum ama Antakyalıyım. Yine de oraya geliyorum
SenaDerin Yook zaten ailem orda olduğu için genelde her hafta sonu ordayım. Doğumdan sonra da annemde kalıyorum zaten, daha kolay aslında 😊
gzmuygn Gly_87 bende o doktora gittim ama gelişimdeki Ozan Turgut yazın gittiğim bir doktordu ona gidiyorum artık Palmiyeye geçti.Ertan Aydında süper kistlerimden sayesibde verdiği doğum kontrol hapıyla kurtuldum ama az konuşuor diye ben pek bir şey anlamadım.😅 Ozan Turgut çok rahatlatıcı ve her şeyi detayıyla söylüyor samimiyeti beni rahatlatıyor.
Gly_87 gzmuygn gercekten bende cok memnunum ertan beyden,hamilelikten öncede gidiyordum,su anda da merak ve endiseli oldugum pek cok soruma beni aydinlatici ve rahatlatici bilgiler veriyor🙏
Minikmucizr gzmuygn ozan TURGUT benim de doktorum çok beyfendi bi doktor ve detaylı anlatıyor çok memnunum☺️
gzmuygn Gly_87 Ben migrenim var başım çok ağrıyor demiştim yok ağrımaz gebelikte çok az ağrır demişti.annemle kayınvalidemin yanında beni bozmuştu naz yapıyor konumuna gelmiştim çokta soru soramadım az konuşuyor diye soğudum sonradan Ertan beyden gidesim gelmedi yani. ☺️ Çok iyi bir doktor ama çok övüyorlar.
gzmuygn Gly_87 Yokya ben naz yapacak vaktim yok öğretmenim tüm gün çocukların nazını çekiyorum nazdan bıktım😂😂😂 14+4 üm ççok şükür🥰
Gly_87 Defneninannesi96 Allahim bi an once saglikla kucaginiza versin insallah,biz daha cook yeniyiz 10+2 🤗