Fatos0277 Nurkemal bende de 30 haftalıken olmuştu iki hafta hastanede kaldım hiç ayağa kalkmadım 37 de doğum yaptım korkma allah yardımcın olsun
Nurkemal Fatos0277 çok sağolun beni yürütüyorlar haraket kısıtlılığı koymadılar bugün 2.iğneyi vuracaklar 3 tanede serum taktilar inşallah yarın çıkarım çünkü hiv agrim yok 👼