Nurkemal Iyi geceler herkese sabah post açmıştım bel ve karin ağrım var normal mi diye 33+4teyim acile geldim 2cm açılmam cıktı serum ve iğne yaptılar yatışımı verdiler durdurmaya calisacaklarmis sizce ne olur lütfen dualarınızı esirgemeyin😓
Sibel7895 Nurkemal kuzum korkma banada aynısını dediler bende 3 gün yattım suan 37 haftalığım bi sıkıntı yok çok şükür 🙏🏻
Belindaa Nurkemal kuzum bende 31w5 günlük hamileyim 32. Haftanın içindeyiz ve 1 cm açılmayla şu an hastanede serumla ilaçlarla durdurmaya çalışıyorlar tek yapmamız gereken şey dua etmek elimizden başka hiç bişey gelmiyor maalesef inşallah zamanında sağlıkla doğururuz doktorum 2 cm açılmayla 40 haftayı gören hastam var dedi buda biraz su serpti içime moral olsun darısı bizlere 🙏😔
_tugce Nurkemal benimde 34 haftada başıma geldi aynısı yatış verdi serum iğne falan yedim şuan 38 haftalığım her hafta nst de sancım çıkıyor ama oğluşun gelmeye niyeti yok 😊
Fatos0277 Nurkemal bende de 30 haftalıken olmuştu iki hafta hastanede kaldım hiç ayağa kalkmadım 37 de doğum yaptım korkma allah yardımcın olsun
Bertug-Tugberk-Mom Başıma gelmedi ama genelde serumlarla ve yatış vererek birkaç hafta ileri atıyorlar diye okudum burda çoğu kez. Allah yardımcın olsun , kritik haftalarda değilsin Allahın izniyle bisey olmaz bebişin e 🙏🧿
Sibel7895 Nurkemal inşallah kuzum sen içini ferah tut rabbim sağ Salim evladını kucağını almayı nasip etsin hepsi geçiyor korkma sen 🙏🏻
Nurkemal Sibel7895 çok teşekkürler Allah razı olsun yanlız çaresiz hissediyorum şuan geçer inşallah ablacim😓
Nurkemal Belindaa inşallah kuzum Allah büyük hepimiz sağ salim günün de doğururuz inşallah Allah hepimizin yardımcısı olsun ❤
ikizannesii selam kızlar bnde suan hastanedeyim 33+3 bebeklerim baskı yapıyodu serumla biraz hafifledi kasılmalarım 100ü buluyodu ciger gelistirici yaptılar 12 saat aonra bisaha yapılcakmıs sizede yaptılarmı
Nurkemal ikizannesii benim sancı yattigimdan beri yok canım iğneyi banada vurdular tekrar ne zaman yaparlar bilmiyorum inşallah sağ sağlım günün de doğururuz ❤
ikizannesii Nurkemal benimde kesildi insallah böyle devam eder bebekler haftasından ilerde 2,5 kilo gösterio eger dogruysa ins dogarlarsada küveze girmezler 🤲🏻
Nurkemal ikizannesii 2.5 kg küvete girmiyor mu kuzum benim şuan 2450 gr 33+5teyim ama 36+1 gözüküyormuş
ikizannesii Nurkemal canım allah bilio orasını yanımda yatan kadın 35+0 da dogum yapmıs 2800 biri 2500 biri 2500 olan yanında 2800 olan 1 haftadır küvezde solunum sıkıntısı varmis.
_tugce Nurkemal yok canım 1 gece yattım hastanede 2 tane iğne 2 tane serum yedim ertesi gün çıktım hastaneden 😊