Kismett ben kullanıyorum önce bende korktum kullanmadım eşimde izin vermedi zaten Zararı olur dye bulantıdan fenalaşıp acile gdince düşük tehlikesi atlattım iki tane iğne farklı farklı ilaç verdi ee dedi şimdi ne anladın bu işten o ilaç test edilmiş bi zararı yok rahatlıkla kullanabilirsin dedim eğer içseydin ben bu ilaçları vermk zorunda kalmayacaktım dedi ondan sora kullandım ohhh be dünya varmış dedim çok rahatladım haa tabi yine bulantılarım oluyo ama arada kusuyorum sadece benim tavsiyem doktor un verdiyse hiç tereddüt etme kullan inşallah iyi gelir