Kismett ben 10. Haftadan 16. Haftaya kadar düzenli olarak içtim. Belki düzelmişimdir deyip içmediğim günler mutlaka yine kusuyordum o eziyeti çekmeye sabrım kalmamıştı artık 🙄 çok şükür bir sorun olmadı 4. Ayda bulantı şikayetim çok çok azaldı ve bıraktım çok şükür bebeğimin gelişimiyle ilgili de herhangi bir problem yok. Doktorunuz önerdiyse ve dayanamıyorsanız kullanın bence, diğer türlü insan hayattan soğuyor zor bi dönem 😔