İyi geceler kızlar. Ya bana gerçekten yardım edin. Kendimi bildim bileli akıntı sorunum var. Beyaz ve kokulu. Antibiyotik kullanıyorum. Fitil kullanıyorum max,1 ay sonra yine aynı. Kötü bir durum olsa smear testinde çıkar diye düşünüyorum. Ki 3 ay önce yaptırmıştım temiz çıkmıştı. İç çamaşırıma dikkat ediyorum. Tuvaletimi hep temiz tutuyorum. Niye tekrarlıyor anlamıyorum. Ya başka ne önerebilirsiniz. Sürekli tekrar etmesi neye işaret. Bebek için tedavi görüyorum. Ama bu durum engel olacak diye korkuyorum...